miercuri, 10 iunie 2009

In speranta ca ARAI se va transforma in ASOCIATIE PROFESIONALA

Promisiunea ca ARAI se transforma din Asociatie Patronala in Asociatie Profesionala a fost facuta AICI in data de 9 martie 2009 .
Au trecut trei luni si acest lucru se pare ca este greu de realizat dupa cum aflam de AICI .
Personal am sustinut urmatoarele lucruri:
- asociatie imobiliara profesionala liberala pentru agentii imobiliari profesionisti din Romania
- un sistem de colaborare pentru ofertele agentilor-sistemul MLS
- asigurari profesionale pentru agentii imobiliari
- am recomandat sa ne uitam in curtea vecinilor la colegii evaluatori care au Asociatia ANEVAR care este un model de asociatie profesionala liberala pentru mine.
Din tot ce s-a discutat pe bloguri, concluzia este ca toti agentii care doresc sa imbratiseze aceasta meserie, doresc o asociatie profesionala care sa ii reprezinte, dar sunt multi care sustin ca ARAI este o asociatie in care functioneaza ,,grupuri de interese,, .
Chiar presedinta ARAI colega Ruxandra Cleciu declara ieri 9 iunie 2009, intr-un interviu dat, ca: "Îmi depun mandatul. M-am simţit forţată să închei un parteneriat pentru un proiect cu fonduri structurale de 5 milioane de euro cu o firmă de soft, în care partenerul ar fi câştigat 2.2 milioane de euro, fără a oferi amănunte.
Presiunile au venit de la un grup de interese". ,,...un grup de interese care direcţionează ARAI-ul pe nişte căi împinse de interese personale,,.

Demisia Ruxandrei Cleciu o vad ca pe o situatie limita careia nu i-a mai putut face fata, este greu sa vezi ca toata munca ta intr-o asociatie (am inteles ca este un voluntariat) se duce pe apa sambetei si lucrurile se indreapta catre o directie necontrolata.
Personal as fi interesata si de parerea lui Dan Negulescu care este vicepresedinte ARAI si care stiu ca este persoana care a sustinut foarte mult MLS ARAI . Doresc sa aflu si parerea colegei Carmen Mihaita secretar ARAI.
Pe de alta parte doresc sa aflu si parerea membrilor ARAI despre ultima sedinta in care nu s-a respectat ordinea de zi, fiind multi participanti care doreau alegeri, care doreau schimbarea membrilor din grupul director.
Motivul pentru care nu am intrat in MLS ARAI a fost si ramane acela ca trebuia sa ma inscriu mai intai in ARAI -o asociatie patronala- iar acest lucru nu reprezinta in acest moment interesele mele de agent imobiliar.
Imi pare bine ca nu am intrat in ARAI, am promis ca intru dupa ce se transforma in asociatie profesionala liberala, iar acum asist la acest scandal care pentru mine se reduce doar la lupta pentru putere, la lupta pentru ,,ciolan,, .
In situatia asta ma lipsesc si de MLS ARAI, ma limitez la MLS din reteaua RE/MAX nationala si internationala.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About This Blog

Mai multe despre mine

Pasionata de fashion
Stefania Trandafir

Sunt implicata in proiecte personale:
Blog de fashion
Colaborator
Scriu despre vacante



  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP