luni, 20 iunie 2011

In social media cu pagini de facebook

Am revenit, pentru ca nu am mai scris de ceva vreme pe acest blog iar acum am o alta preocupare in social media cu pagini de facebook.
Ma gandeam ca nu are sens avand in vedere ca ma ocup mai putin de imobiliare si mai mult de social media, de creare de pagini de Facebook, bideo web comerciale, etc. Dar am sa schimb poza si genericul si voi fi prezenta si aici in limita timpului care as vrea sa fie de 30 de ore zilnic...macar.

Deci, prin 2009 m-am apucat serios de invatat "cu ce se manaca" social media pentru ca inca aveam franciza Re/max si imi doream sa pot sa ma promovez cat mai profesional. Se vorbea deja de succesul in America si Canada pe care il au cei din real estate prin promovare sustinuta in social media.

Am crezut ca este usor, ca am sa invat in cateva luni cam atat cat trebuie ca sa imi fac treaba cum vreau. Usor nu este, invat de 2 ani si in fiecare zi invat ceva nou. In social media lucrurile se schimba incontinuu, trebuie sa-ti actualizezi mereu fiecare site in parte.

Facebook a luat o amploare grozava si m-am focusat din agust 2010 mai mult pe promovarea pe aceasta platforma. Am facut un site de nisa gen blog Website Facebook si am mai multe proiecte realizate in domeniul Paginilor de Facebook.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About This Blog

Mai multe despre mine

Pasionata de fashion
Stefania Trandafir

Sunt implicata in proiecte personale:
Blog de fashion
Colaborator
Scriu despre vacante



  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP