luni, 4 mai 2009

Studiu de caz! vila 1 Mai de vanzare 180.000 Euro


Acest prim studiu de caz vreau sa vi-l povestesc pentru ca acum in piata imobiliara din Romania se poate intampla orice.
Ce parare aveti de urmatoarea oferta:
Suprafata utila: 300 mp
Suprafata teren: 240 mp
Regim inaltime: S+P+E+M
An constructie: 1957
Adresa: BARBU LAUTARU COLT CU RADU GRECEANU
Nr. camere: 6
Nr. bucatarii: 2
Nr. bai: 3
Nr. balcoane: 1
Nr. terase: 1
Nr. garaje: 2
Nr. Fronturi stradale : 2
Front stradal principal: 20 m
Structura rezistenta: beton armat
Alte detalii:
Invelitoare acoperis: Sindrila AquaLine
CADASTRU/INTABULARE
CANALIZARE, APA, GAZ
Instalatie termica noua – cupru
Pe data de 2 martie am primit oferta de mai sus la pretul de 850.000 Euro.
Nici macar nu m-am sinchisit sa ma gandesc foarte mult la ea, de facut o vizionare nici macar nu-mi trecea prin minte.
Pe data de 9 martie oferta a reaparut pe emailul meu in urmatoarea forma:

PRETUL DE VANZARE SE DIMINUEAZA DE LA 850.000 EURO LA 550.000 EURO !!!!

Aceasta stire cu litere rosi si foarte mari mi-a ramas pe retina, am zis ca oferta se indreapta usor usor spre PAMANT !

Pe data de 16 martie 2009 primesc pe email urmatoarele:

PRETUL DE VANZARE SE DIMINUEAZA DE LA 550.000 EURO LA 480.000!

Mentionam ca datorita pozitiei, vizibilitatii de la strada principala si a impartirii interioare a vilei, aceasta se preteaza inclusiv la gradinita si/sau sediu firma. Amprenta pe sol a vilei, de 81mp lasa un spatiu aferent curtii de peste 160 mp.

Si la 480000 Euro mi se parea mult pentru ce cere piata in acest moment, asa ca m-am decis sa mai astept sa vad ce se intampla cu oferta.

Si surpriza a venit foarte repede !

FOARTE, FOARTE URGENT !!VILA ZONA TURDA/ 1 MAI PRETUL DE VANZARE : 180.000 EURO !!!!
Pret chilipir !

Reactia a fost de:CEEEEEEEEEEEEEEEEEEE? CUMMMMMMMMMMMM?

Pai la pretul acesta am si eu un client !

Am sunat pe domnul de la banca, corespondentul cu oferta si am aflat cu uimire ca da cand a trimis la cele cateva agentii cu care colaboreaza oferta respectiva, nimeni nu a miscat un deget pana cand nu a trimis anuntul minune cu 180.000 Euro ! Si licitatia a inceput acum de jos in sus, vanzarea facandu-se in final la 210.000 de Euro !

Interesant , nu-i asa ?

Mi-a povestit domnul de la banca ca asa agitatie la vizionarea unei case, nu a mai vazut de la targul de imobiliare !
Stimati clienti daca va intrereseaza astfel de oferte, va rog sa ma contactati mailto:stefania.trandafir@remax.ro%20pentru pentru a va avea in banca noastra de date:CLIENTI PENTRU OPORTUNITATI ! Te intereseaza un chilipir imobiliar ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About This Blog

Mai multe despre mine

Pasionata de fashion
Stefania Trandafir

Sunt implicata in proiecte personale:
Blog de fashion
Colaborator
Scriu despre vacante



  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP