marți, 21 aprilie 2009

Casa care aluneca ,Sliding house, in Suffolk Anglia cu video




Aceasta arhitectura de tip bungalow, are posibilitatea sa alunece pe niste sine bine fixate in pamant.
Arhitectii londonezi dRMM care au realizat acesta casa pe o comanda a unei persoane particulare au proiectat-o cu acoperisul si cu peretii mobili,care pot fi mutati pentru a acoperi şi dezvălui o parte a locuinţei.


Casa are locatia in Suffolk Anglia are o lungime de 28 ml si cantareste 50 tone.
Un proiect de casa indraznet, exclusivist si unicat .
O clădire de 28m liniar aparent simpla urmează indicatorii de proiectare si unii de incadrare in zona:latimea maximă permisă 5.8m , inaltime 7.2m si totul este feliat in 3 programe; 16m casa, 5m garaj şi 7m anexa. Garaj este tras de pe axe, pentru a forma o curte intima între feliile de clădire.


Toata minunatia functioneaza cu ajutorul a patru motoare care sunt alimentate de la panouri solare.
Liniile de culisare pot fi extinse daca in viitor proprietarul se gandeste sa construiasca o piscina.


Dinamica care se construieste prin schimbarea spatiului este un lucru greu de definit prin cuvinte. Am gasit un filmulet video pentru acest proiect de casa care este foarte sugestiv.


World's Only 'Sliding House' - More amazing videos are a click away

Read more...

luni, 20 aprilie 2009

Extraordinar ! O casa proiectata pentru a putea locui impreuna cu pisici-made Japan


Este o adevarata surpriza aceasta casa care a fost proiectata special pentru a convietui impreuna cu propriile pisici. Sau a fost proiectata pentru ca pisicile sa poata convietui impreuna cu stapanul lor.
Este o idee geniala, iar proprietarul casei, un japonez, este cu siguranta un mare iubitor de pisici. Totul este gandit pana in cel mai mic amanunt:la baie este prevazut un loc special si petru pisicute, in bucataie tot felul de locuri in care se poate ascunde sau pe care se poate catara,in living totul este pe grinzi suspendate, o tara a minunilor pentru pisicute; este cu atat mai distractiv daca sunt cel putin doua pisicute.

Pisicuta mea Remax a fost mai devreme langa mine pe birou dar bine ca nu a vazut aceste poze ca mi-ar fi miaunat ca vrea si ea cava asemanator...ca este un nou trend...
Aceste imagini fantastice cu proiectul de casa pentru pisici,sunt de la Asahi Kasei’s Plus-Nyan house.

Read more...

Feng Shui in designul centrelor comerciale

Practica feng shui a luat fiinta cu circa 6000 de ani in urma in China in epoca neolitica. In esenta are la baza o traditie sofisticata si bine cizelata de pe timpul dinastiei Tang si reprezinta un sistem bazat pe cercetarea fortelor ceresti-TIMPUL si cercetarea fortelor pamantesti-SPATIUL si modul de interactionare al acestora prin propriul QI. Practic prin interactionarea acestor doua forte se urmareste un ECHILIBRU care se numeste FENG SHUI.
Conform principiilor Feng shui , designul unui centru comercial de succes este unul in care energia QI-ul, poate sa pluteasca sau sa se invarta usor prin interior.
Magazinele si mall-urile sunt in continuare marile centre de intalnirea si shoping ale omenirii.
Unele au mai mult succes decat altele, dar privite de ochiul unui maestru feng shui pot capata imediat o caracterizare favorabila sau nu.
Galeriile Lafayette din Paris sunt celebre si sunt un exemplu al capacitatii cladirilor de a atrage energia buna. Interiorul inalt si circular permite energiei sa circule liber, oferindu-i vizitatorului o senzatie de libertate, de energie crescuta si de placere. Liniile lojilor de sus seamana cu niste aripi deschise, iar galeriile de la nivelul superior sunt ca niste pleoape deschise ai unor ochi blajini, gata pentru a primi lumina ce se revarsa inauntru prin superba cupola de sticla.

Uriasul Eaton Center din centrul orasului Toronto, cu nenumaratele sale curbe si cercuri, se conformeaza multor principii feng shui, colturile treptelor sunt rotunjite pentru a nu forma sageti otravite, creand deplasari armonioase ale energiei.
La distanta, spre cer, sculptura suspendata formeaza un card de gaste aterizand, in acelasi fel in care este intampinata si energia care coboara in acest imens spatiu, fiindu-i permis sa se miste calm inauntru. Daca ramai cu orele in aceste locuri, nu vei fi decat binecuvantat de incarcatura unei energii pozitive bine meritate.



Read more...

sâmbătă, 18 aprilie 2009

PASTE FERICIT !

Va doresc la toti multa multa fericire si multa sanatate, sa aveti un Paste Fericit!
Azi am vazut un film cu un video muzical care mi-a demonstrat inca odata ca in viata daca ai un vis este bine sa nu renunti niodata la el, trebuie sa crezi in el si sa il vizualizezi in fiecare zi! Atunci, cu siguranta se va implini.



Si toata diferenta a fost facuta de voce, deoarece, juriul din Britain's got Talent au privit-o foarte sceptic au intampinat-o cu cuvintele "o mizerie, ce altceva", din cauza aspectului neingrijit.

Cateva minute mai tarziu insa, dupa ce Susan Boyle a interpretat melodia "I Dreamed a Dream" din musicalul "Mizerabilii", aceiasi oameni care s-au uitat la ea cu dispret s-au ridicat in picioare si au aplaudat-o.

Susan Boyle a reusit sa faca presa si intreg Internetul sa vuiasca, unul dintre clipurile din cadrul competitiei a insumat peste 33 milioane de accesari. Ea este acum pe cale sa semneze un contract cu una dintre cele mai mari case de productie din lume.

Read more...

vineri, 17 aprilie 2009

Mobila haute couture FENDI fotoliu Crystal



Disignul de interior se suprapune perfect cu lumea modei, astfel mari designeri trec la domenii din ce in ce mai diverse.
Canapele, scaune, lumanari,mese toate se inscriu perfect in cataloage de primavara-vara. Artistul, in cazul de azi FENDI s-a gandit ca nu ar incadra sa-ti asezi poseta marca Fendi pe o mobila oarecare, asa ca a creat un fotoliu cu fatete multiple si a daruit finisaje precum unei pietre pretioase. Are o aliura perfecta si arata ca o sculptura.
Tapiteria este de piele de o calitate deosebita. Pretul unui astfel de fotoliu porneste de la 3000 dolari. Produsul se gaseste in mai multe culori la Casa Fendi in Italia -Roma.

Read more...

marți, 14 aprilie 2009

Retelele sociale ajuta in tranzactiile imobiliare ? Twitter un miniblogging care iti vinde casa ?

URMARESTE-MA pe TWITTER: http://twitter.com/imobiliare_ro



CUM A INCEPUT TWITTER ?


Oamenii se grupeaza pe internet in grupuri sociale de business pentru a-si facilita o socializare mai buna si pentru a face tranzactii.
Vreau sa va spun ca atunci cand mi-am facut cont pe Twitter nu prea am inteles la ce imi foloseste acest lucru. Interfata http://www.twitter.com/ este un desen foarte frumos, inscrierea se face intr-un minut si gata esti si tu un tweetple.
Urmeaza sa-ti anunti si sa-ti cauti prieteni si domenii de interes si sa-ti largesti reteaua.
Pe Twitter poti sa faci un anunt de vanzare,cumparare,inchiriere sau schimb de imobil gratis chiar din contul tau.
Twitter are foarte multe aplicatii, situri gen ,,lipitoare,, care executa o gramada de comenzi care ajuta sa-ti faci anutul mai bine si mai repede, este o unealta de marketing la indemana oricui.
Poti sa-ti faci o pagina de business sau o pagina despre un proiect de aici:http://twitter.pbwiki.com/Apps
Am gasit niste fimulete video foarte reprezentative depre ce inseamna Twitter, va invit sa le vedeti:







Read more...

luni, 13 aprilie 2009

Jones Lang LaSelle despre imobiliarele din Romania

,,The Bulgarian real estate sector has seen a continuous growth spanning seven years but now for the first time since the European Union accession of Bulgaria and Romania both countries are dealing with a significant stagnation in the market.
Experts foresee that 2009 will be particularly difficult for the residential segment in Bulgaria and Romania.

A report, released by Jones Lang LaSelle, the international real estate company consultant, predicts that the market in Europe's two youngest members will shrink further, causing a price reduction of as much as 20 per cent, particularly in certain areas of Bucharest and Sofia.

Values of houses and flats in Bulgaria fell for the first time in seven years at the end of 2008, reaching a 4.1 per cent drop on a quarterly basis. For Sofia, however, the decrease was 3.9 per cent although data indicated that, overall, on an annual basis a growth of 12.4 per cent was registered. The situation is exacerbated by the failure to complete several projects on time, whereas others have been scrapped altogether. In light of the latest market developments, "a large section of the residential property offers for sale in Romania and Bulgaria do not meet local criteria and demand", the report says.,,

Pieţele imobiliare din România şi din Bulgaria vor continua să scadă, ducând la o ieftinire a proprietăţilor cu până la 20%, arată raportul publicat de consultantul imobiliar internaţional Jones Lang LaSelle.

Sectorul imobiliar din Bulgaria a înregistrat o creştere continuă timp de şapte ani, însă acum, pentru prima oară de la aderarea Bulgariei şi României, ambele ţări se confruntă cu o stagnare semnificativă a pieţei. Astfel, experţii prevăd că 2009 va fi un an extrem de dificil pentru sectorul rezidenţial din Bulgaria şi România.
Valoarea caselor şi apartamentelor din Bulgaria a scăzut la sfârşitul lui 2008 pentru prima oară în ultimii şapte ani, înregistrând o scădere trimestrială de 4,1%. În cazul Sofiei, totuşi, scăderea a fost de 3,9%, deşi datele indicau că, raportat anual, preţurile au crescut cu 12,4%.
Situaţia este agravată şi de faptul că mai multe proiecte nu au fost finalizate la timp, în timp ce altele au fost abandonate. În contextul celor mai recente evoluţii ale pieţei, "multe oferte rezidenţiale din România şi din Bulgaria nu întrunesc criteriile locale şi cererea", arată raportul.

Potrivit datelor Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România (UNNPR), tranzacţiile imobiliare înregistrate în primele două luni ale anului au scăzut cu 37,43% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Astfel, în perioada ianuarie - februarie 2009 au fost înregistrate 48.610 de tranzacţii imobiliare, în scădere cu aproximativ 29.000 faţă de perioada ianuarie - februarie 2008, când au fost înregistrate 77.695 de tranzacţii imobiliare


surse:Reuters si NewsIn

Read more...

vineri, 10 aprilie 2009

SCAM-uri mai putin obisnuite in imobiliare


SCAMUL este la moda, in ultimul timp am primit frecvent scam de la Raiffesen Bank, de la Bancpost, iar de Nigerian scam a auzit toata lumea.
De Google Scam nu am mai auzit pe nimeni din Romania, asa ca vreau sa va atentionez si pe voi.
Iata ce am primit:
,,de laThe Google Team telceker@boun.edu.tr
răspunde lamrf.henson@msn.com
către data9 aprilie 2009, 14:11 subiectGoogle Online Promo © 2009trimis deboun.edu.tr
ascunde detaliile 14:11 (acum 22 ore)
Răspundeţi

Dear Valued Customer,Your e-mail have emerged as a winner of £500,000.00 GBP (Five Hundred ThousandBritish Pounds) in our on-going promotion.Your Winning details are as follows:Computer Generated Profile Numbers (CGPN):7-22-71-00-66-12, Ticket number:00869575733664, Serial numbers:/BTD/8070447706/06, Lucky numbers:12-12-23-35-40-41(12).
Contact Mr. Francis Henson for more details through the contact below:
Mr. Francis Henson,Email: promo.announcement01@gmail.com
Sincerely,
Mrs Anna Johnson

Si un alt scam primit pe linia de imobiliare suna asa:

You are receiving this email because Paul Hafiz (hot prospect) has emailed you from your website from Agent Listing# 2298908 (Bucuresti).

Email:hafizpaul@gmail.com

Phone:00447031818035
Comments:Hello Stefania, I am Mr. Paul Hafiz writing to inform you of our desire to invest in your country on behalf of Sheikh Princess Haya of United Arab Emirates. Considering her very strategic and influential position, she would want the transaction to be as strictly confidential as possible. She further wants her identity to remain undisclosed at least for now, until the completion of the transaction. Hence her desire to have you as her overseas agent to protect and invest her funds into a Real Estate business. I am therefore directed to inquire if you would agree to act as her overseas agent in order to actualize this transaction. If you can handle this then you can get back to me via the email or telephone number +447031818035 for further briefing.
Regards Paul Hafiz.
Asa cum zice si Judy (vezi poza de mai jos), la inceput m-am entuziasmat foarte tare, ca ia uite cine ma cauta pe mine, dupa care am inceput sa fac cercetari despre printesa si dl Paul Hafiz pe net si am descoperit ce v-am relatat si voua.

Read more...

miercuri, 8 aprilie 2009

Sa cumperi un cheeseburger dublu sau o casa ?


Criza economică şi imobiliară din SUA a atins cote inimaginabile.
Deşi nu poţi face multe cu un dolar în Detroit, de exemplu poţi să cumperi un dublu cheeseburger... dar mai poti cumpara o casă, scrie ABC News.
Se ofera drept exemplu o casa clasica cu două dormitoare, in suprafata de 75 mp, care s-a vândut cu 1 dolar.
Colegii nostri de pe continentul american explică acest fapt prin motivul că vânzătorii, în acest caz băncile, sunt disperate să scape de proprietăţi.
Dornică să vândă proprietatea, banca a pus-o la vânzare, dar nimeni nu s-a înghesuit să o cumpere.
Aşa s-a ajuns la incredibilul preţ de un dolar. În plus, banca a fost de acord să plătească 2500 de dolari comision la vânzare şi alţi 1000 de dolari bonus.
Toate cheltuielile se ridică la aproximativ 10 mii de dolari. În ciuda preţului modic, locuinţa a fost vândută abia după 19 zile. A fost cumpărată de o femeie din zonă, care a declarat că proprietatea este o investiţie.
Se intampla aceasta deoarece în fiecare lună banca pierde mii de dolari cu costurile de întreţinere şi taxe pentru a ţine o casă preluată.

De altfel, în zona în cauză sunt peste 40.000 de locuinţe goale, preluate de bănci iar preţul mediu este în jurul a 7000 de dolari.
În multe cartiere, aceste case costau acum trei ani intre 75.000 si 400.000 de dolari.

Read more...

marți, 7 aprilie 2009

De ce sa cumperi o franciza imobiliara

Sunt multi care ma intreaba de ce am cumparat o franciza imobiliara.
In primul rand am ales RE/MAX – pentru ca este franciza imobiliară nr.1 mondial !

IN PRIMUL RAND CE ESTE SI DE UNDE VINE RE/MAX ?
ISTORIA UNEI FIRME DE TALIA RE/MAX ESTE PLINA DE BUCURII si SUCCES DAR NU ESTE LIPSITA DE MULTA MUNCA SERIOASA SI MULTE SACRIFICII !



Pentru ca sunt foarte bine detaliate si explicate in cele 10 motive pentru care sa alegi RE/MAX le prezint ca atare:

…Doar 10 motive pentru a deveni partener RE/MAX !

RE/MAX – franciza imobiliară nr.1 mondial®

Nimeni în lume nu vinde mai multe proprietăţi decât RE/MAX ®

10. E afacerea ta, pentru tine, dar nu de unul singur !

Vrem să înveţi din succesul nostru. RE/MAX a fost creat de profesionişti de top in domeniul imobiliar. Ştim drumul spre succes, iar realizările noastre din ultimii 36 de ani o demonstrează.Intră în cea mai mare reţea de agenţii imobiliare independente, aflate in acelaşi sistem, sistemul RE/MAX. Dacă doreşti să îţi construieşti o agenţie imobiliară de succes, trebuie să priveşti cu atenţie oportunitatea pe care ţi-o oferă RE/MAX. Fă pasul decisiv! Fii partener RE/MAX !

Take a Step Above the Crowd®

9. Peste 5 miliarde de vizualizări într-un singur an, ale spoturilor tv ale RE/MAX, mai mult decât oricare altă reţea de agenţii imobiliare.

Un buget anual mondial de publicitate de peste 2 miliarde de dolari… Spoturi premiate la festivaluri de publicitate, difuzate in campanii intense, sprijină dezvoltarea continuă a reţelei RE/MAX şi, totodată, atrag clienţii pentru agenţiile francizate RE/MAX . Astfel toată lumea caştigă! Chiar în acest moment, cineva, undeva în lume, vizionează, ascultă sau citeşte o reclamă RE/MAX. Acea persoană ar putea fi chiar următorul tău client!
"Marcă extrem de puternică", RE/MAX se implică şi în competitii sportive de anvergura cum ar fi Formula 1, Cupa UEFA, Cupa mondiala de schi, Turneele europene sau nord-americane de golf ori in proiecte caritabile (Brest Cancer Foundation, Komen for the cure sau Children`s Miracle Network)…
RE/MAX este una dintre cele mai cunoscute mărci mondiale. şi una dintre cele mai respectate! Cei care vând sau cumpără proprietăţi imobiliare ştiu de ce vin la RE/MAX. Imaginează-ţi agenţia ta imobiliară, purtând sigla RE/MAX . Nu există o combinaţie mai bună!

Premier Market Presence®

8. RE/MAX ştie!

RE/MAX a ştiut din prima clipă care este piaţa si cine sunt clienţii!!!
Şi tu vei sti si ce stie RE/MAX – să fii cel mai bun din lume în imobiliare! Mai mult, vei avea acces la sistemul RE/MAX , cel mai complex sistem global imobiliar.Un sistem informatic mondial, de cereri si oferte exclusive, de referinte locale-nationale-internationale, de locare – relocare, rezidentiale si comerciale etc…"Networking" - lucrul intr-o retea mondiala de agentii imobiliare care isi genereaza reciproc clienti: Sistemul de listare pe internet, in reteaua internationala RE/MAX aduna si uneste cereri si oferte exclusive din intreaga lume , oferte care pot fi accesate simultan in peste 40 de limbi diferite!!! Acesta , impreuna cu sistemul de referinte si cu cel de matching, implemente de RE/MAX pe plan mondial au creat cea mai eficienta retea de agentii imobiliare independente care coopereaza intr-un parteneriat perfect.

The real estate leaders®

7. RE/MAX atrage şi formează profesionişti de top în domeniul imobiliar.

Trainerii noştri te vor învata cum sa devii cel mai bun în branşă şi îţi vor oferi sprijin si consultanţă profesioniste, ori de cate ori ai nevoie. Trainerii RE/MAX te vor învata cum sa devii cel mai bun în branşă şi îţi vor oferi sprijin si consultanţă profesioniste. Noi credem că succesul partenerilor noştri este succesul nostru! De aceea vom fi lângă tine când vei avea nevoie de noi!
RE/MAX a stabilit noi standarde în domeniul imobiliar, gestionând cele mai noi tehnologii informatice, strategii de vânzare, inovaţii de marketing şi afaceri. Acestea determina ca partenerii RE/MAX sa realizeze cele mai multe tranzactii din industria imobiliara.



Home of the Best Agents®

6. RE/MAX a crescut natural, neîncetat de la înfiinţarea in 1973, până în prezent!

RE/MAX a atras în ultimii 10 ani mai mulţi parteneri decat unii dintre competitorii săi în întreaga lor istorie.
Astăzi, RE/MAX are peste 100.000 de asociaţi de vânzari, în peste 6.700 de locaţii, din 70 de ţări. Spre deosebire de unii dintre competitorii săi, RE/MAX s-a dezvoltat organic, natural, fară fuziuni sau achiziţii.
Este momentul să fii şi tu parte a succesului mondial al RE/MAX, ca deţinător al unei francize.

And Still On the Rise®

5. RE/MAX UNIVERSITY, RE/MAX Satellite Network, RE/MAX MainStreet

RE/MAX este prima reţea din industria imobiliara care a avut web-site si este singura ce deţine o retea de televiziune prin satelit RSN®. Acum prin RE/MAX University poti fi online 24 de ore din 24, 7 zile din 7 cu trainingul in domeniul imobiliar la cel mai inalt nivel mondial – cursuri in format digital pentru managerii de agentii sau pentru agentii imobiliari, care pot fi vizualizate, descarcate in laptop ori pe i-pod, permitandu-ti sa te pregatesti oricand, relaxat acasa, in masina sau in avion… De aceea am creat "MainStreet", o impresionantă bază de date, de resurse, de tehnologie etc, accesibila on-line doar partenerilorRE/MAX.
Ce altceva mai vrei? RE/MAX a fost fondata pe inovatie. E determinanta pentru succesul nostru.
Acceseaza http://www.remax.com/ si convinge-te de implicarea noastra in tehnologie si training profesional.

Main Street. Not Wall Street.®

4. Pentru ca , încă din prima zi , vei fi "RE/MAX - lider mondial în imobiliare!"

"Nimeni în lume nu vinde mai multe proprietăţi imobiliare decat RE/MAX" este un adevăr pe care ceilalţi "grei" din industria imobiliara nici nu îndrăznesc să îl pună la îndoială! Entrepreneur Magazine plaseaza RE/MAX pe locul 1 in topul mondial al francizelor din industria imobiliară (

www.entrepreneur.com). şi nu doar… Zeci de alte publicaţii sau studii concluzionează că RE/MAX este "cu un pas înaintea competiţiei". Te-ai întrebat vreodata dacă franciza RE/MAX este cea mai bună alegere?...Ascultă expertii!

The Hometown Experts With a World of Experience®

3. Consiliere profesională full-time

Nici o altă reţea imobiliară mondială nu egalează RE/MAX atunci cand vine vorba despre susţinerea partenerilor săi în drumul către succes. Oricând, cu un simplu telefon, intri în legătură cu un reprezentant RE/MAX, care te va consilia în orice problemă legată de dezvoltarea francizei. Noi credem că succesul partenerilor noştri este succesul nostru!
De aceea vom fi lângă tine când vei avea nevoie de noi!

Home of the Best Agents®

2. Devenind partener RE/MAX vei profita, peste noapte, de prestigiul si de notorietatea mondială a mărcii.

Calitate, integritate, profesionalism, prestigiu şi notorietate. Toate vin odată cu numele RE/MAX !
Denumirea RE/MAX, simbolul - balonul cu aer cald, sloganurile sale, toate având notorietate si copyright mondial, vor putea fi folosite şi de tine atunci când vei face parte din marea familie RE/MAX. RE/MAX este una dintre cele mai cunoscute mărci mondiale. Şi una dintre cele mai respectate! Cei care vând sau cumpără proprietăţi imobiliare ştiu de ce vin la RE/MAX. Imaginează-ţi agenţia ta imobiliară, purtând sigla RE/MAX. Nu există o combinaţie mai bună!

Premier Market Presence®

1. Pentru că incă se mai poate!

Niciodată nu a fost un moment mai potrivit pentru a deveni partener RE/MAX. Doar un număr limitat de francize este disponibil în funcţie de populaţia fiecărui oraş. În România, RE/MAX a venit de puţin timp, deci, încă se mai poate! Singura greşeală pe care o poţi face este să nu vii destul de repede la RE/MAX .

When You Get the Facts...It's RE/MAX ®

"Nimeni in lume nu vinde mai multe proprietati imobiliare decat RE/MAX "



Daca te intereseaza mai multe date despre omul care a adus RE/MAX in Romania citeste mai multe date aici: http://www.moneyexpress.ro/articol_12971/vanzatorul_de_francize.html
si pentru contact acceseaza situl http://www.remax.ro/

Read more...

sâmbătă, 4 aprilie 2009

Skyline Residence o casa cu cinematograf

Locatia este Los Angeles California SUA si este proiectata de Belzberg Architects.
Proiectul constă într-o casa principala, combinată cu o casa de oaspeti.
Este cotata drept o casa ecologica, construita cu materiale locale, predomina lemnul si sticla.

















Read more...

IQquadro rafinament si lux de exceptii in amenajarea bailor

In trecut apa a fost sinonima cu viata, regenerea si purificarea.
Numai in epoca noastra a fost legata de conceptul de ingrijire corporala:romanii considerau că un organism corect îngrijit este capabil de a mentine sanatatea. Scăldatul în surse de apă caldă, saune si bai de aburi au fost obiceiuri comune la momentul respectiv.


Camera de baie este astăzi, încă o dată, protagonista în viaţa noastră. Dimensiunea acestora creşte, după locul si dimensiunea unde este folosita:în case particulare,hoteluri sau centre SPA.

IQquadro, prin utilizarea tehnologiilor moderne si pentru a spori confortul camera de baie, va ofera solutii complete pentru realizarea de Wellness Center şi Camera de baie de lux pentru hoteluri sau case particulare.
Produsele sunt de un lux si un rafinament desavarsit.

Este de dorit sa avem apartamente si vile la vanzare cu astfel de bai.

Sunt clienti care ne intreaba cand ajunge si luxul adevarat in Romania.


Read more...

vineri, 3 aprilie 2009

Chilipir imobiliar pe spinarea crizei

Nu sunt putine cazurile cand primim cereri de genul:,,Am investitori cu bani cash pentru proprietati aflate in dificultate-Distressed Real Estate,, .
Sunt si in piata romanesca astfel de chilipiruri. proprietarul care ajunge sa vanda in aceste conditii, o face din motive financiare,decat sa-i ia banca tot, mai bine vinde la un pret mult scazut.
Studiu de caz:O cladire de birouri cu o suprafata de 8000 mp, are oprita finantarea de la banca din noiembrie 2008 si nu-si mai poate continua lucrarile pentru finisaje si demararea precontractelor de chirii. In situatia asta, incearca sa vanda 1000-2000 mp din cladire la un pret de 800 euro/mp construit, in conditiile in care s-ar fi vandut in august 2008 la 3000 euro/mp, si recurge la aceasta actiune pentru ca banca ar evalua acest spatiu acum la 400 euro/mp . Iar lucrurile nu raman asa, peste 3-6 luni discutam de oferte mai ieftine.

Read more...

joi, 2 aprilie 2009

South of Fifth si Lamborghini Miami - Categoria imobiliare de lux

Chiar daca globul este in criza, in Miami luxul de cea mai inalta clasa South of Fifth si Lamborghini si-au unit fortele.
Astfel din cele 28 de unitati rezidentiale doar 7 mai sunt la vanzare.
Daca va hotarati sa faceti o achizitie imobiliara intre 6 si 8 milioane de euro, puteti beneficia la pachet si de un Lamborghini.

Ce este South of Fifth ?

Proiectat de arhitecţii Nichols Brosch Wurst Wolfe & Associates, acest complex este o unitate de 28 de proiecte rezidentiale, care este cunoscut la Oceanul Atlantic drept turnuri inalte- South Beach.


"După ce vei intra, nu va mai dori să pleci", spune compania care a construit resedintele: lofts sunt doar nouă, zece condominii, trei penthouses, trei cabanas şi de trei two-story beach houses.
Acest loc satisface cele mai exigente dorinte de lux si trai in lux pe care si le poate dori sau visa cineva.
Pretul unui Lamborghini ajunge la 260000 dolari


Read more...

About This Blog

Mai multe despre mine

Pasionata de fashion
Stefania Trandafir

Sunt implicata in proiecte personale:
Blog de fashion
Colaborator
Scriu despre vacante



  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP